Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Εκσυγχρονισμός των φοροελεγκτικών μηχανισμών και πάταξη της φοροδιαφυγής

Επίκαιρη Επερώτηση


Προς: Υπουργό Οικονομικών
          Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Σήμερα, μέσα στη δίνη μιας πολύπλευρης πολιτικής, οικονομικής και κοινωνικής κρίσης που πλήττει τη χώρα μας, η ανάγκη για την αναδιοργάνωση των φοροελεγκτικών μηχανισμών προκειμένου να παταχθεί η μάστιγα της φοροδιαφυγής είναι άμεση. Η αναποτελεσματικότητα του κράτους για τη συγκέντρωση φόρων από όσους «κατέχουν» αλλά δεν συμβάλουν στο βαθμό που τους αναλογεί, δεν είναι σημερινό φαινόμενο. Σήμερα όμως είναι περισσότερο από αναγκαίο, είναι επιτακτικό, να γίνουν πράξη σωρευτικά όσα δεν έγιναν εδώ και δεκαετίες. Η μακρά πολιτική ασυλία της φοροδιαφυγής, της διαφθοράς και της παραοικονομίας άλλωστε, πέρα από την υπονόμευση του κοινωνικού κράτους και την αναπαραγωγή των κοινωνικών ανισοτήτων, έχει οδηγήσει τους πολίτες να απολέσουν κάθε έννοια εμπιστοσύνης στο πολιτικό σύστημα.
Η λύση του προβλήματος της φοροδιαφυγής είναι ζήτημα ηθικής τάξης και κοινωνικής δικαιοσύνης και δεν επιδέχεται ούτε μια ημέρα αναβολής.
Σύμφωνα με υπολογισμούς κρατικών υπηρεσιών, Διεθνών Οργανισμών και ανεξάρτητων μελετητών η παραοικονομία και η φοροδιαφυγή στην Ελλάδα αντιστοιχεί περίπου στο 30% του Ακαθάριστου Εθνικού Εισοδήματος .
Η μείωση του δημόσιου χρέους, η αύξηση των κοινωνικών παροχών και ο περιορισμός των ελλειμμάτων στηρίζονται στην περιστολή της φοροδιαφυγής, γι' αυτό πρέπει να ληφθούν αποτελεσματικά μέτρα, για να αποφύγουμε το δανεισμό και τα ελλείμματα.
Το πλαίσιο της φοροδιαφυγής
Η δυσκολία εντοπισμού των εμβασμάτων Ελλήνων καταθετών σε τράπεζες του εξωτερικού και της φορολόγησής τους, παρά την άρση του τραπεζικού απορρήτου είναι χαρακτηριστική. Βεβαίως οι τράπεζες, που με τη διαδικασία της ανακεφαλαιοποίησης θα είναι στην ουσία υπό τον έλεγχο του Δημοσίου, μέχρι σήμερα δεν παρέχουν άμεσα τα στοιχεία που απαιτούνται επικαλούμενες σειρά δικαιολογιών. Το εν λόγω πρόβλημα φαίνεται έντονα σε όλες τις ανέλεγκτες υποθέσεις που αφορούν τις περίφημες λίστες, όπου καταγράφονται τα ονόματα πολιτών που έχουν στείλει με εμβάσματα τις καταθέσεις τους σε τράπεζες του εξωτερικού και κυρίως της Ελβετίας.
Είναι άγνωστος ο ακριβής αριθμός των προσώπων που έστειλαν χρήματα με εμβάσματα στο εξωτερικό, θέλοντας να αποφύγουν πιθανές συνέπειες μιας χρεωκοπίας της ελληνικής οικονομίας ή μιας πτώχευσης της τράπεζας στην οποία είχαν κατατεθειμένα τα χρήματά τους στην Ελλάδα. Υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις λίστες που κάποια στιγμή κατέληξαν στο ΣΔΟΕ, αλλά μόνο μία από αυτές κατατέθηκε στην Βουλή. Μεγάλη ευθύνη για την κατάσταση αυτή φέρουν κυρίως οι επικεφαλείς του ΣΔΟΕ. Πολιτικές ευθύνες όμως έχουν και οι τέως υπουργοί Οικονομικών από το 2009 και έπειτα, που ενώ είχαν στην κατοχή τους την περίφημη «λίστα Λαγκάρντ» ή γνώριζαν και τη λίστα του Λιχτενστάιν δεν έκαναν καμία απολύτως κίνηση αξιοποίησης, όπως συνέβη σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Του ουσιαστικού έλεγχου των ελεγκτικών μηχανισμών διαφεύγουν και οι υπεράκτιες εταιρείες (offshore) που λειτουργούν σε πολλές περιπτώσεις ως πλυντήριο ξεπλύματος μαύρου χρήματος, κάλυψη παράνομου πλουτισμού ή φοροδιαφυγής. Από το 2003 μέχρι πρότινος, οι υπεράκτιες εταιρείες βρίσκονταν στο απυρόβλητο των ελεγκτικών μηχανισμών, με αποτέλεσμα οι αρμόδιες αρχές να μην διαθέτουν πλήρη στοιχεία, όπως π.χ. τον ακριβή αριθμό τους, περιουσιακά στοιχεία, μισθωτές ή και αγοραστές, και βεβαίως πόσες από αυτές υπέβαλαν δηλώσεις και πλήρωσαν το ετήσιο τέλος ακινήτων ποσοστού 3% επί της αντικειμενικής αξίας από το 2003 έως 2009 και 15% από το 2010 έως και σήμερα.
Αντιστοίχως ανεπαρκείς είναι και οι έλεγχοι σε σκάφη αναψυχής. Στη συντριπτική πλειονότητά τους τα σκάφη αναψυχής δηλώνονται ως επαγγελματικά προκειμένου να επωφεληθούν από μειωμένους φορολογικούς συντελεστές και από τις φοροαπαλλαγές στο ναυτιλιακό πετρέλαιο, επιπλέον όμως καταγράφονται σκάφη ξένων υπηκόων που εμφανίζονται ως επαγγελματίες ναύλωσης πολυτελών σκαφών ή σκάφη με ξένη σημαία τα οποία είτε σχετίζονται με ξέπλυμα χρήματος είτε με off shore εταιρείες. Υπολογίζεται ότι θα μπορούσαν να έχουν εισρεύσει στα κρατικά ταμεία μέχρι το τέλος του 2012 περισσότερα από 400 εκατομμύρια ευρώ, εάν ολοκληρώνονταν εγκαίρως οι έλεγχοι στα περισσότερα από 4.000 σκάφη αναψυχής.
Οι βραδείς έλεγχοι αποδίδονται στην πλήρη αποδυνάμωση του αρμόδιου τμήματος του ΣΔΟΕ, όπου από 12 υπαλλήλους που είχαν αναλάβει τους σχετικούς ελέγχους έχουν απομείνει μόλις δύο. Επίσης δύο σκάφη που έχει στη διάθεσή του από ετών το ΣΔΟΕ, άκρως απαραίτητα για τους ελέγχους εν πλω αλλά και σε περιφερειακά λιμάνια, ουδέποτε δραστηριοποιήθηκαν λόγω έλλειψης πληρωμάτων.
Οι θεσμικές αδυναμίες
Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι τα προβλήματα συνεχίζονται ακόμα και όταν έχουν ήδη γίνει έλεγχοι και καταλογιστεί πρόστιμα.
 Ενδεικτική είναι η περίπτωση της Επιτροπής του άρθρου 70Α που έχει αναλάβει την επιδίωξη συμβιβασμού μεταξύ φορολογουμένων και διοίκησης σε μεγάλες υποθέσεις άνω των 300.000 ευρώ. Με τα δεδομένα που ισχύουν τη στιγμή αυτή, η Επιτροπή του άρθρου 70Α συνεδριάζει 4 φορές το μήνα και στην καλύτερη περίπτωση εξετάζει 5 έως 6 υποθέσεις ανά συνεδρίαση, τη στιγμή που οι σχετικές υποθέσεις ξεπερνούν τις 1.400. Είναι λογικό λοιπόν ότι ο αριθμός των εκκρεμών υποθέσεων να αυξάνεται και το κράτος να μην συγκεντρώνει τα αναγκαία έσοδα, καθώς ήδη φέρεται να έχει σωρευτεί σημαντικό ποσό ανείσπρακτων προστίμων.
Χαρακτηριστική είναι όμως και η αδυναμία είσπραξης φόρων και ΦΠΑ, με συνέπεια το κράτος στην προσπάθειά του για εύρεση εσόδων να προβαίνει επανειλημμένως στη διαδικασία της περαίωσης. Είναι καιρός να εφαρμοστεί και στη Ελλάδα η χρήση της φοροκάρτας και των αποδείξεων συναλλαγών και ο ΦΠΑ να καταβάλλεται άμεσα μέσω των τραπεζών. Η συλλογή του ΦΠΑ δεν είναι υποχρέωση του επιχειρηματία αλλά του κράτους.
Λαθρεμπόριο καυσίμων ποτών και τσιγάρων
Το λαθρεμπόριο καυσίμων είναι μια ανοιχτή πληγή εδώ και χρόνια, που πλήττει άμεσα τις τσέπες των πολιτών. Εκτιμάται ότι αν το λαθρεμπόριο είχε καταπολεμηθεί η τιμή της βενζίνης πιθανόν να ήταν 30 έως 50 λεπτά χαμηλότερη! Αποτέλεσμα της λαθρεμπορίας είναι να χάνονται αρκετά εκατομμύρια από ΦΠΑ, φόρους επί των πετρελαιοειδών και φόρους εισοδήματος, χωρίς σ’ αυτό να συμπεριλαμβάνονται και οι έμμεσες απώλειες. Παρ’ όλα αυτά δεν έχει γίνει μέχρι τώρα καμιά προσπάθεια για έλεγχο του λαθρεμπορίου των καυσίμων.
Οι έλεγχοι πρέπει να ξεκινήσουν από την πηγή, δηλαδή τα μεγάλα διυλιστήρια της χώρας και τους μεγάλους χονδρέμπορους, ενώ μεγάλο πρόβλημα φοροδιαφυγής εντοπίζεται και στις εικονικές εξαγωγές στο διασυνοριακό λαθρεμπόριο. Είναι επιτακτική η ηλεκτρονική διασύνδεση σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας. Υπενθυμίζουμε ότι ήδη υπάρχει σχετικός νόμος για την εφαρμογή μια σειρά μέτρων όπως: τοποθέτηση GPS σε βυτιοφόρα, μοριακοί ιχνηθέτες διαδρομής, εγκατάσταση συστήματος εισροών-εκροών συνδεδεμένου με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, άδειες εμπορίας. Σειρά αναγκαίων ΚΥΑ ωστόσο για την ενεργοποίησή του δεν έχουν υπογραφεί ακόμα καθώς δεν συγκροτείται η αρμόδια επιτροπή.
Σημαντικό όσον αφορά το ίδιο θέμα είναι το λαθρεμπόριο ποτών και των τσιγάρων από το οποίο υπολογίζεται ότι το ελληνικό κράτος χάνει συνολικά 200 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Να σημειωθεί ότι για την περίπτωση των ποτών, για το οποίο τίθεται, πέρα από το οικονομικό και θέμα δημόσιας υγείας, οι διασυνοριακοί έλεγχοι είναι μηδενικοί.
Ανασυγκρότηση των φοροελεγκτικών μηχανισμών
Η πάταξη του λαθρεμπορίου συνδέεται άμεσα με την εξαιρετικά ελλιπή και απαρχαιωμένη μέθοδο ελέγχου των εισαγωγών και των εξαγωγών στα τελωνεία της χώρας, με αποτέλεσμα την απώλεια αρκετών δισ. ευρώ ετησίως (υπολογίζονται 6-12 δισ. ευρώ). Τα τελωνεία παραμένουν εδώ και χρόνια υποστελεχωμένα και χωρίς τεχνικά μέσα. Η προϋπόθεση φυσικής παρουσίας του τελωνειακού που έχει την απόλυτη ευθύνη για τον έλεγχο διαμορφώνει εστίες διαφθοράς, ενώ τα ελεγκτικά κενά που υπάρχουν και λόγω έλλειψης των απαραίτητων τεχνολογικών συστημάτων γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης από διεθνή και εγχώρια δίκτυα διακίνησης προϊόντων παρεμπορίου ή λαθρεμπορίου. Η διεθνής πρακτική που εφαρμόζεται εδώ και χρόνια προϋποθέτει τη χρήση μαγνητικών αψίδων στα λιμάνια που συνιστούν σημαντικά κέντρα παράνομης διακίνησης καθώς και στις συνοριακές οδικές πύλες που είναι υποδοχείς κοντέινερς. Σήμερα η Ελλάδα δεν διαθέτει καμιά τέτοια μαγνητική πύλη, μολονότι με αφορμή τους Ολυμπιακούς Αγώνες είχε δανειστεί ανάλογα συστήματα ελέγχου που ενεργοποιήθηκαν στο λιμάνι του Πειραιά για μικρό χρονικό διάστημα.
 Το Σώμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (Σ.Δ.Ο.Ε) υπό τις σημερινές συνθήκες θα μπορούσε να είναι ο κινητήριος μοχλός στην προσπάθεια πάταξης της φοροδιαφυγής, όμως αντιμετωπίζει και αυτός ο οργανισμός εγγενή προβλήματα. Εκτός από τον περιορισμένο αριθμό ελεγκτών, δεν υπάρχει το νομοθετικό πλαίσιο ώστε να λειτουργεί ως ανεξάρτητος οργανισμός που να επιβάλλει άμεσα κυρώσεις. Πρέπει να αλλάξει ο τρόπος και η διαδικασία των ελέγχων κατά τα ισχύοντα στις χώρες της Ε.Ε.
Είναι εξίσου πολύ σημαντικό να φύγουμε από τη μονοδιάστατη λογική αποκλειστικά των φυσικών ελέγχων. Τα στοιχεία από τους ελέγχους του ΣΔΟΕ δεν μπορούν παρά να αξιοποιηθούν συνδυαστικά με τις αξιοσημείωτες δυνατότητες της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, η οποία πρέπει να αναβαθμιστεί και να αναδειχθεί σε κόμβο διασταύρωσης των στοιχείων των πάσης φύσεως οικονομικών ελέγχων. Δεν υπάρχει όμως μέχρι τώρα ηλεκτρονική διασύνδεση του ΣΔΟΕ αλλά και της ΓΓΠΣ με τα ηλεκτρονικά συστήματα όπως τοTaxis, Elenxis και Isis. Αξίζει να αναφερθεί ότι με το σχεδιασμό «Επιχείρηση Σέρπικο» η κυβέρνηση Μόντι διαθέτει ήδη έναν υπερυπολογιστή με 2.000 servers, που επί 24ώρου αξιολογεί τις 22.000 πληροφορίες ανά δευτερόλεπτο που συλλέγει και αφορούν τις καταθέσεις, τα ομόλογα και όλες τις συναλλαγές άνω των 1.000 ευρώ.
Χρειάζεται άμεσα να αλλάξει η δομή του ΣΔΟΕ σε ένα ενιαίο κέντρο διοίκησης, με αυτονομία στη λειτουργία και τις αποφάσεις, πλήρη στελέχωση σε προσωπικό και υποδομές (εξοπλισμό, ηλεκτρονική υποστήριξη ) και συστηματική συνεργασία με την Αρχή Καταπολέμησης Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες , Αρχή για την καταπολέμηση της Διαφθοράς, Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ΕΥΠ κτλ.
Όλα τα παραπάνω αφορούν σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα της γραφειοκρατίας όπως εμφανίζεται σε επιμέρους τομείς του δημοσίου. Δηλαδή οι εκπρόσωποι των ελεγκτικών μηχανισμών αδυνατούν να προωθήσουν σειρά ζητημάτων είτε γιατί δεν μπορούν, είτε γιατί παραμένουν όμηροι των βραδέων ρυθμών και νοοτροπίας που έχει εμποτίσει το μηχανισμό του κράτους εκτρέφοντας το φαινόμενο της γραφειοκρατίας και κατ’ επέκταση της διαφθοράς. Άμεσα θα έπρεπε να έχουν γίνει ενέργειες και πράξεις εδώ και δεκαετίες αλλά δυστυχώς είτε εκκρεμούν, είτε δεν έχουν υλοποιηθεί καθώς επικρατεί μια απαρχαιωμένη λογική και πολλά από όσα θεωρούνται αυτονόητα δεν υλοποιούνται.
Κατόπιν των ανωτέρω
Ερωτώνται οι υπουργοί:
•   Ποια μέτρα έχουν λάβει μέχρι σήμερα και ποια προτίθενται να λάβουν, στο αμέσως προσεχές διάστημα, για την πάταξη της φοροδιαφυγής; Με ποιο χρονοδιάγραμμα προβλέπεται η ενίσχυση του ΣΔΟΕ, η αναβάθμιση του ρόλου της ΓΓ Πληροφοριακών Συστημάτων, και τι προτίθενται να κάνουν ώστε οι υπηρεσίες αυτές να λειτουργούν ανεξάρτητα, πέρα από πολιτικές παρεμβάσεις; Θα ενισχυθούν οι φοροελεγκτικές υπηρεσίες με προσωπικό; Σκοπεύετε να ιδρύσετε ειδικό κλάδο φορολογικών ελεγκτών, κατά τα ισχύοντα στις χώρες της Ε.Ε. (taxinspectors στο Ηνωμένο Βασίλειο, inspecteursdesimpots στη Γαλλία κλπ), με ειδικό μισθολόγιο και αυστηρή διαδικασία επιλογής από υπηρετούντες ήδη υπαλλήλους ή νεοπροσλαμβανόμενους;
•   Προτίθεστε να θεσπίσετε θέση «Ειδικού Γραμματέα» του Υπουργείου Οικονομικών, που θα είναι «μόνιμος» και γενικής αναγνώρισης, ο οποίος θα ασχολείται αποκλειστικά με την οργάνωση και την εύρυθμη λειτουργία των φοροελεγκτικών υπηρεσιών;
•   Είναι στις άμεσες προτεραιότητες της κυβέρνησης η διασύνδεση όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το Taxis, Elenxis και Isis, με το ΣΔΟΕ , τη ΓΓΠΣ και τα τελωνεία;
•   Πόσες είναι τελικά οι λίστες που περιέχουν ονόματα προσώπων, μεταξύ αυτών και πολιτικών, καλλιτεχνών κλπ, που έχουν καταθέσει με τη μορφή εμβασμάτων χρήματα σε τράπεζες του εξωτερικού που δεν δικαιολογούνται από τα εισοδήματά τους στην Ελλάδα, ή απ’ όπου αλλού έχουν οικονομικές δραστηριότητες; Πώς προτίθενται να διαχειριστούν το θέμα ώστε να υπάρξει δημοσιονομικό όφελος και αίσθηση απόδοσης δικαιοσύνης στους πολίτες; Με ποιο χρονοδιάγραμμα θα γίνει η φορολόγηση των μη δικαιολογημένων εμβασμάτων ως αποκρυφθέντα εισοδήματα; Σε ποιες ενέργειες θα προβούν προκειμένου να παρέχονται άμεσα τα στοιχεία της κίνησης των τραπεζικών λογαριασμών και των εμβασμάτων εξωτερικού σε στη ΓΓΠΣ και το ΣΔΟΕ;
•   Θα ενισχυθούν οι έλεγχοι στα σκάφη αναψυχής και θα ενεργοποιηθούν τα δύο ακινητοποιημένα σκάφη του ΣΔΟΕ; Θα υπάρξει αναθεώρηση του ορισμού των «επαγγελματικών σκαφών» (πχ. ελάχιστο μέγεθος) ώστε να περιορίζονται οι δυνατότητες καταγραφής των σκαφών αναψυχής ως τέτοια;
•   Έχει μελετηθεί η διεθνής εμπειρία χρήσης, έχει υπολογιστεί το κόστος αγοράς και εγκατάστασης, καθώς και το όφελος ενεργοποίησης μαγνητικών πυλών στα τελωνεία και τα λιμάνια της χώρας για το ελληνικό δημόσιο; Προτίθενται να ενισχύσουν άμεσα και με ποιο χρονοδιάγραμμα όλα τα τελωνεία και τα λιμάνια της χώρας με μαγνητικές πύλες για τον έλεγχο των διερχόμενων κοντέινερς; Θα ενισχυθούν οι υπηρεσίες με μηχανήματα μαγνητικών ροών για τον έλεγχο των λαθραίων τσιγάρων και ποτών; Και όσον αφορά το λαθραίο αλκοόλ που έχει και άμεσες συνέπειες στην υγεία των πολιτών , θα ενισχυθούν οι υπηρεσίες με το αντίστοιχο μηχάνημα για τον έλεγχο της ποιότητάς του;
•   Πώς θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες για την επιτροπή του άρθρου 70Α; Είναι στις προθέσεις τους να αυξήσουν τον αριθμό των συνεδριάσεων της επιτροπής και να συστηθούν αντίστοιχες επιτροπές σε όλη την περιφέρεια; Σε τι ποσό υπολογίζονται τα ανείσπρακτα πρόστιμα που εκκρεμούν στην Επιτροπή του άρθρου70Α;
•   Είναι στις άμεσες προτεραιότητες του Υπουργείου να επιβάλλει άμεσα την ηλεκτρονική διασύνδεση σε όλες τις φορολογικές αποθήκες με ευθύνη όλων των συμμετεχόντων στην εφοδιαστική αλυσίδα (πρατήρια - εταιρείες διύλισης), σε συνδυασμό με την υποχρεωτική χρήση GPS στα βυτιοφόρα, για την ιχνηθέτηση της διανομής και ροών σε όλα τα στάδια, την πλήρη απαγόρευση κυκλοφορίας και διανομής «λευκών βυτιοφόρων», αλλά και την άμεση σύνδεση αντλιών πρατηρίων με φορολογικό μηχανισμό; Πότε θα εκδοθούν και θα εφαρμοστούν οι σχετικές ΚΥΑ που προβλέπονται στο άρθρο 320 του ν. 4072/2012;
•   Ειδικά για τις υπεράκτιες εταιρείες που εδρεύουν ή έχουν ακίνητα στην Ελλάδα: Πόσα ακίνητα έχουν εντοπιστεί στην Ελλάδα, για πόσα από αυτά έχουν υποβληθεί ετήσιες δηλώσεις τέλους ακινήτων 3%, από το 2003 έως το 2009 και 15% από το 2010; Ποια είναι τα ποσά που έχουν καταβληθεί κατ’ έτος; Ποια είναι η εικόνα που έχουν για μισθωτές των ακινήτων ή κατόχων άλλων περιουσιακών στοιχείων των εταιρειών, καθώς επίσης και των φυσικών προσώπων, που απέκτησαν περιουσιακά στοιχεία μέσω υπεράκτιων εταιρειών;
•  Θα εισαχθεί και στην Ελλάδα το μέτρο της φοροκάρτας και των αποδείξεων συναλλαγών; Θα αποσυνδεθούν οι επιχειρηματίες από την υποχρέωση καταβολής του ΦΠΑ; Αν ναι υπάρχει σχετικό χρονοδιάγραμμα;
•     Θα προχωρήσετε σε νομοθετική ρύθμιση, που θα καθιστά «την απιστία σε βάρος του Δημοσίου» και «τη φοροκλοπή» διαρκή εγκλήματα, χωρίς παραγραφή και θα θεσπίζει την αυτόματη άρση του φορολογικού, τραπεζικού και οποιουδήποτε άλλου απορρήτου; Θα προχωρήσετε στην άμεση δήμευση αδικαιολόγητων περιουσιακών στοιχείων;

Οι επερωτΩντες βουλευτΕς
Τσούκαλης Νίκος
Αναγνωστάκης Δημήτρης
Βουδούρης Οδυσσέας
Γιαννακάκη Μαρία
Κυρίτσης Γιώργος
Λυκούδης Σπύρος
Μάρκου Κατερίνα
Μιχελογιαννάκης Γιάννης
Μουτσινάς Πάρις
Ξηροτύρη Ασημίνα
Οικονόμου Βασίλης
Πανούσης Ιωάννης
Ρεπούση Μαρία
Φούντα Νίκη
Ψαριανός Γρηγόρης
Ψύρρας Θωμάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου