Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Κάλυψη οργανικής θέσης ειδικού παιδαγωγού στο δημοτικό σχολείο Μαρκόπουλου Ωρωπού (02-03-2011)

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΔΙΕΥΘ. ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Αριθ. Πρωτ. 12389

Ημερομ. Κατάθεσης
02.03.11

Προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Κυρία Υπουργέ,

Όπως ίσως γνωρίζετε στο δημοτικό σχολείο Μαρκόπουλου Ωρωπού υπάρχει οργανική θέση για ειδικό παιδαγωγό η οποία παραμένει κενή από την στιγμή που αποφασίστηκε η μετάταξη της κατόχου της θέσης στο Ειδικό Σχολείο Χαλκουτσίου. Η συγκεκριμένη παιδαγωγός όσο υπηρετούσε στο Μαρκόπουλο ήταν υπεύθυνη για το τμήμα ένταξης και οι υπηρεσίες της ήταν πολύτιμες για τα περίπου δέκα παιδιά που χρειαζόταν επιπλέον μαθησιακή υποστήριξη. Οι γονείς των παιδιών που αντιμετωπίζουν μαθησιακά προβλήματα έχουν απευθύνει έκκληση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση να καλυφθεί το οργανικό αυτό κενό ώστε τα παιδιά τους να μπορούν να παρακολουθήσουν κανονικά το πρόγραμμα του σχολείου. Στο δημοτικό σχολείο του Μαρκοπούλου εμφανίζονται κυρίως μαθησιακά προβλήματα και δυσλεξία τα οποία αν υποστηριχθούν κατάλληλα από ειδικούς παιδαγωγούς είναι αναστρέψιμα και θα μπορούν τα παιδιά αυτά να έχουν μια φυσιολογική εκπαιδευτική εξέλιξη. Εάν όμως δεν υπάρξει η κατάλληλη υποστήριξη το πιθανότερο είναι αυτά τα παιδιά να μην μπορούν να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, να απογοητευτούν και πιθανότατα να εγκαταλείψουν την προσπάθειά τους. Το κενό αυτό όπως αντιλαμβάνεστε δημιουργεί ανεπίτρεπτους διαχωρισμούς μεταξύ των μαθητών καθώς η αντιμετώπιση των μαθησιακών προβλημάτων επαφίεται στις οικονομικές δυνατότητες των γονέων τους αφού οι έχοντες την οικονομική δυνατότητα απευθύνονται σε ιδιώτες ειδικούς ενώ οι μη έχοντες την οικονομική δυνατότητα δεν μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά τους.

Κατόπιν όλων αυτών,
Ερωτάστε:

1. Προτίθεστε να προβείτε άμεσα σε κάλυψη της οργανικής θέσης του ειδικού παιδαγωγού στο δημοτικό σχολείο Μαρκόπουλου Ωρωπού ώστε να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες των παιδιών αυτών;

2. Για ποιους λόγους δεν έχει ακόμα καλυφθεί η οργανική θέση του ειδικού παιδαγωγού με αποτέλεσμα με ευθύνη του κράτους να δημιουργούνται διαχωριστικές γραμμές μεταξύ των παιδιών ενός δημοτικού σχολείου λόγω των οικονομικών δυνατοτήτων των παιδιών τους;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου