Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Β. Οικονόμου: «Για τον κ. Σαμαρά συμβολίζω τον χώρο της κεντροαριστεράς»

«Χρειάζεσαι σεντόνι για την πορεία βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ»


Για την απόφασή του να συνεργαστεί με τη ΝΔ και να είναι υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του κόμματος, μίλησε ο Β. Οικονόμου στην εκπομπή Live U του Star.
«Τα ψηφοδέλτια Επικρατείας είναι τα ψηφοδέλτια που το κάθε κόμμα κάνει τους συμβολισμούς του. Εγώ συμβολίζω για τον κύριο Σαμαρά τον χώρο από τον οποίο προέρχομαι, δηλαδή τον χώρο του μεταρρυθμιστικού κέντρου και τον χώρο της ευρύτερης κεντροαριστεράς, στον οποίο πρωτοστατώ. Δεν είμαι από τους βουλευτές που περιμένω τους αρχηγούς του 2% και του 3% να πάρουν τις πρωτοβουλίες. Άλλωστε αυτές οι πρωτοβουλίες τους οδήγησαν σε αυτά τα ποσοστά», είπε ο κ. Οικονόμου.
Ο υποψήφιος της ΝΔ, τόνισε επίσης ότι πολύς κόσμος βρίσκεται στο πλευρό του και συμφωνούν ότι θα πρέπει να δοθούν απαντήσεις στο βασικό διακύβευμα που είναι τι θα γίνει στις εκλογές και ποια θα είναι η πορεία της χώρας.
Σε όσους μάλιστα τον κατηγορούν ότι κυνηγάει καρέκλες, ο κ. Οικονόμου απάντησε ότι και στον ΣΥΡΙΖΑ υπάρχουν υποψήφιοι, οι οποίοι έχουν περάσει από περισσότερα κόμματα, από ότι ο ίδιος.
«Είναι στημένο το έργο. Ο κ. Τσίπρας μπορεί να κάνει τις συμμαχίες του. Όταν βάζει στα ψηφοδέλτιά του υποψήφιους που θέλεις σεντόνι για να γράψεις την πορεία τους δεν σας βλέπω τους δημοσιογράφους να είστε πολύ επιμελείς και να γράφετε την πορεία τους. Εγώ πέρασα από το ΠΑΣΟΚ, τη ΔΗΜΑΡ και συνεργάζομαι τώρα με τη ΝΔ. Είναι πολύ μεγάλος ο κύκλος, όμως είναι καθαρός και έντιμος. Ένας πολιτικός του κέντρου και της κεντροαριστεράς, συνεργάζεται γιατί άκουσε το κάλεσμα του Α. Σαμαρά με τη ΝΔ. Είναι κακό; Είναι καλό; Θα το πει ο κόσμος», είπε.
Κατηγόρησε μάλιστα τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Α. Τσίπρα ότι συνεργάζεται με ανθρώπους που ψήφισαν τα μνημόνιακαι κατέληξε:
«Εγώ δεν ψάχνω στέγη. Δεν ψάχνει στέγη ο βουλευτής που το 2010 πήγε απέναντι στο 45% του κόμματός του και με έναν πρωθυπουργό, ο οποίος ήταν αυτοκράτορας. Δεν υπολόγιζε τίποτα. Με διέγραψε κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας. Δεν ψάχνω στέγη, Έχω τις απόψεις μου, γι’ αυτό οι κομματικές ηγεσίες με εμένα πολλές φορές έχουν πρόβλημα. Θέλετε βουλευτή, πρόβατο, που να σηκώνει και να κατεβάζει το χέρι; Δεν είμαι τέτοιος βουλευτής, είμαι ανήσυχος».





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου