Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Συνέντευξη του Βουλευτή Αττικής, Βασίλη Οικονόμου, στον Ρ/Σ "ΘΕΜΑ 989" (09-07-2010)

Τι σημαίνει παρών;

Άρνηση Ψήφου στο Μνημόνιο και στις πολιτικές του παραφυάδες όπως είναι το Ασφαλιστικό και το Εργασιακό.

Βρίσκεστε πλέον εκτός κόμματος! Το έχετε αποδεχτεί;

Βρίσκομαι εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας. Οι θέσεις μου είναι συνεπείς με τις ιδέες, τις αρχές και το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ που ψηφίστηκε τον Οκτώβριο του 2009.

Ο κ Καστανίδης, δήλωσε ότι πρέπει να πάμε σε εκλογές προκειμένου η κυβέρνηση να έχει δημοκρατική νομιμοποίηση.

Στην ομιλία μου στην Βουλή για το Ασφαλιστικό τόνισα ότι με άλλη εντολή αναλάβαμε την διακυβέρνηση της χώρας από τον ελληνικό λαό και άλλο είναι το Πρόγραμμα που εφαρμόζεται από την κυβέρνηση. Η δικαιολογία ότι γίνεται αυτή η στροφή για την σωτηρία της πατρίδας είναι παραπλανητική και αποτελεί άλλοθι, το οποίο όμως δεν έχει καμία δημοκρατική νομιμοποίηση. Το έχω ήδη πει ότι πρέπει να ανανεώσει την εντολή του ο κ Παπανδρέου στη βάση της καινούριας πολιτικής που εφαρμόζει. Βέβαια εγώ είμαι εκτός της κοινοβουλευτικής ομάδας. Χαίρομαι που και ο κ Καστανίδης, ως Υπουργός, υποστηρίζει το ίδιο.

Κορόιδεψε τον κόσμο το ΠΑΣΟΚ;

Πλέον ο κόσμος αποστασιοποιείται από το ΠΑΣΟΚ. Πραγματικά νιώθω πολύ άσχημα για το ότι το κίνημα μπαίνει σε μια πορεία αποσύνθεσης και συντριβής. Το επιχείρημα περί «σωτηρίας της πατρίδας» δεν είναι πειστική δικαιολογία. Οι λύσεις που επιλέγεις είναι που διαφοροποιούν τα κόμματα. Αν οι λύσεις ήταν μοναδικές δεν θα χρειαζόσουν την κυβέρνηση του κάθε κόμματος, θα αρκούσαν κάποιοι ικανοί manager στους οποίους θα αναθέταμε και την σωτηρία μας!

Ζοφερό το πολιτικό σας μέλλον; Ή μήπως η όλη στάση σας, σας εφοδίασε με «πολιτικά γαλόνια»;

Το πολιτικό μου μέλλον σίγουρα δεν μπορεί να συμβαδίσει με την κυβέρνηση Παπανδρέου. Είναι βέβαιο όπως τα βλέπω ότι δεν θα γίνω Υπουργός στην κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου. Το πολιτικό μέλλον όμως δεν περιορίζεται στα officia. Σε κάθε περίπτωση ο κόσμος είναι αυτός που κρίνει το πολιτικό μέλλον του καθενός.

Είστε κερδισμένος στον κόσμο;

Το σίγουρο είναι ότι δεν θέλω να είμαι Βουλευτής με κουκούλα. Δεν κρύβομαι. Δεν θέλω να κρύβομαι. Από τον κόσμο ακούω περισσότερα θετικά αλλά και αρνητικά σχόλια για την στάση μου. Εγώ όμως θα συνεχίσω να κινούμαι στον λαό και να αφουγκράζομαι τον λαό. Ο πολιτικός πρέπει να είναι τέκνο της ανάγκης και ώριμο τέκνο της οργής!

Τουλάχιστον δεν χρειάζεται να σας φυγαδεύουν ή να σας κλειδώνουν σε τουαλέτες.

Δεν θέλω να κρύβομαι, ούτε να αποφεύγω την κοινωνία. Ζω και κινούμαι κανονικά μέσα στον λαό, όπως και πριν με ψηλά το κεφάλι και ας μας κρίνει ο λαός για την στάση που κρατάμε. Δεν έχει αξία η πολιτική διαφορετικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου