Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

"Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί!!!"

Απάντηση του Βουλευτή Επικρατείας της ΝΔ Β. Οικονόμου, στην Περιφέρεια Αττικής για τις σχολικές μεταφορές.
  

Με έκπληξη διάβασα την απάντηση του κ. Αντιπεριφερειάρχη Αν. Αττικής στην ανακοίνωση μου (4-11-2015) για την ερώτηση που κατέθεσα στη Βουλή (254/14-10-2015) και τις απαντήσεις που δόθηκαν για τις σχολικές μεταφορές στην Ανατολική Αττική.
    Η έκπληξη μου οφείλεται στην ανείκια προσωπική επίθεση που εξαπέλυσε ο κ. Αντιπεριφερειάρχης γιατί τόλμησα να θέσω το ζήτημα στα Υπουργεία που έχουν την πολιτική ευθύνη για την εκπαίδευση (Παιδείας) και τις σχολικές μεταφορές (Εσωτερικών). Του διαφεύγει βέβαια του αφελούς ότι είμαι σκληρό καρύδι για να υπολογίσω το " μεγάλο του πολιτικό μέγεθος" καθώς θα παρατηρούσε ίσως ότι το ίδιο ενοχλητικός για το συγκεκριμένο θέμα ήμουν και το 2011 και το 2012 και το 2014 αδιαφορώντας φυσικά για το ποιος ήταν στην κυβέρνηση ή στην διοίκηση της Περιφέρειας…
    Το πρόβλημα με τις σχολικές μεταφορές είναι χρόνιο και μείζον γιατί αφορά την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων μας στην Ανατολική Αττική, αφορά την ασφάλεια των παιδιών μας και την οικονομική αντοχή των γονέων. Γι αυτό δεν χωράει κομματική υποταγή αλλά αποκλειστική προσήλωση στο συμφέρον των παιδιών και των γονέων.
Δυστυχώς το πρόβλημα δεν εντοπίζεται μόνο στον Μαραθώνα (που με αφορμή το σχολείο στην Ανατολή, ξαναέθεσα το πρόβλημα της σχολικής μεταφοράς). Αφορά όλη την Ανατολική Αττική. Αυτό απαντούν οι υπηρεσίες της Αντιπεριφέρειας Αν.  Αττικής με επιστολή τους στον κ. Αντιπεριφερειάρχη εξαιτίας της ερώτησης μου στη Βουλή. Παραδέχονται δηλαδή ότι τέλη Οκτωβρίου του 2015, επάλληλοι διαγωνισμοί της Περιφέρειας Αττικής βγήκαν άγονοι και με πολύ αργό ρυθμό καλύπτονται τα κενά στα δρομολόγια. Αναλυτικότερα για τον Μαραθώνα δε, από τα 39   δρομολόγια κάλυψε τα 2 (!!!) με τον διαγωνισμό στις 5/5/15,  μετά κάλυψε τα 23στις 6/8/15, κάλυψε άλλα 2 στις 4/9/15 και βρίσκονται σε εξέλιξη η κάλυψη και των υπολοίπων 11 κενών με διαγωνισμό στις 17/9/15. Αυτά απαντάνε οι υπηρεσίες του κ. Αντιπεριφερειάρχη με επίσημα έγγραφα μέχρι τις 22/10/15…
    Για την δε υπόλοιπη Αν. Αττική τα κενά για τον Σεπτέμβριο και Οκτώβριο έχουν την ανάλογη πορεία (ομολογούν 99 κενά μέχρι της 4/9/15).
Ο κομματικός ζηλωτής κ. Αντιπεριφερειάρχης, ενοχλήθηκε που έθεσα το θέμα στη Βουλή κατόπιν βέβαια έντονων παραπόνων που δέχτηκα από γονείς της Ανατολικής Αττικής που είναι αγανακτισμένοι για την δίμηνη αυτή ανεπάρκεια και αδυναμία της Περιφέρειας να φέρει σε πέρας τις αυτονόητες υποχρεώσεις της.
    Και αντί να αξιοποιήσει και την δική μου κοινοβουλευτική παρέμβαση ώστε να επιτύχει πιο γρήγορους ρυθμούς  αποκατάστασης του προβλήματος εξαπέλυσε αήθη προσωπική επίθεση σε μένα σχολιάζοντας την  πολιτική μου διαδρομή…
   Θα του πω για αρχή τα εξής : Οι δικές μου περιπλανήσεις είναι κτήμα μου και η δική μου προσωπική διαδρομή στηρίζεται στην αλήθεια, την προσωπική συνέπεια και την ακλόνητη πίστη στο δίκαιο έναντι οποιουδήποτε κομματικού ιερατείου και θέσφατου. Όταν ένιωθα ότι είχα δίκιο δεν υπολόγιζα τίποτα και γι αυτό το λόγο άλλωστε πέρασα "δια πυρός και σιδήρου" κατά την τελευταία μνημονιακή πενταετία (2010-2015).
    Θα του υπενθυμίσω όμως ότι παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισα ουδέποτε έγλυψα εκεί που έφτυνα, ουδέποτε υπηρέτησα αντιμνημονιακές καριέρες για να γίνω μετά το πιο φανατικό μνημονιακό  τσιράκι, που μάλιστα εφαρμόζει με φανατισμό και απροκάλυπτη  θρασύτητα όσα όλα τα προηγούμενα χρόνια λοιδορούσε,  απλά και μόνο  για να απολαμβάνει την εύνοια των κομματικών απαράτ και να στρογγυλοκάθεται στις καρέκλες που  του προσφέρονται για τις "υπηρεσίες" του.
     Εγώ μίλησα πολιτικά και όπως πάντα με ευπρέπεια, δεν στοχοποίησα προσωπικά κανέναν. Αυτό μάλλον κάποιοι το θεώρησαν αδυναμία.
    Αφού θέλει αντιπαράθεση και σε προσωπικό επίπεδο θα την έχει ο συγκεκριμένος. Άλλωστε το ήθος μου και η διαδρομή μου είναι διαφανής και κρυστάλλινη. Βρίσκομαι συνέχεια στην πρώτη γραμμή του πυρός πάντοτε με την λαϊκή υποστήριξη που εκφράζεται με πανηγυρικό τρόπο στην Περιφέρεια Αττικής, εκλεγμένος έξι συναπτές φορές ως Λαϊκός Αντιπρόσωπος (Βουλευτής). Το βιογραφικό μου είναι πλήρως ενημερωμένο και δεν "ξεχνάει" τίποτα.
     Τώρα κ. Αντιπεριφερειάρχα Αν. Αττικής που εκπροσωπείται και την Περιφερειάρχη Αττικής κ Δούρου αφού ζηλέψατε την μετάλλαξη των γενιτσάρων, σας έχω μία συμβουλή : στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου